Bestellen & Betalen

 

Hoe plaats ik een bestelling?

 

Plaats jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand.

Klik daarna op jouw winkelmand en controleer of al jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand zitten. Klopt dit? Ga dan naar afrekenen.

Vul je persoonlijke gegevens in en controleer of je jouw naam en adres goed hebt ingevuld. Vervolgens kies je de verzendmethode. Daarna selecteer je de betaalmethode. Je accepteert de algemene voorwaarden, hierna klik je op 'plaats bestelling' om jouw bestelling te voltooien.

 

Momenteel is het alleen mogelijk om te betalen via vooraf betalen. Je plaats je bestelling zoals gewoonlijk maar betaald hierbij niet. Je ontvangt een bevestigingsmail met hierin IBAN gegevens waar naar je het bedrag over kan maken. Voeg hierbij je ordernummer toe. Of maak het bedrag over via het betaalverzoeklink waarbij je zelf het bedrag in kan vullen.

 

Je mag mij ook via Instagram een berichtje sturen met hierbij de gewenste artikelen. Daar help ik je ook heel graag verder.

 

Cadeaubon verzilveren 

 

Heb je een cadeaubon? Dan kun je deze gebruiken door de unieke code in het vakje "kortingscode" over te typen. Het bedrag gaat dan automatisch van het totaal bedrag af. Staat er hierna nog een bedrag open wat betaald moet worden? Dat kan via de betaallink die je ontvangt in de e-mail. Heb je niet alles gebruikt van je cadeaubon? Geen probleem, het overige bedrag blijft gewoon geldig. 

 

Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

Dit kan zodra je de artikelen hebt toegevoegd in je winkelmandje. Tijdens het afrekenproces zie je het balkje kortingscode, hier vul jij jouw kortingscode in. Je korting wordt dan automatisch berekend. Achteraf is het helaas niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen.

 

Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat nu?

 

Nadat je hebt besteld, versturen wij automatisch een bevestiging naar jouw e-mailadres. Het kan voorkomen dat de mail in de ongewenste/spambox terecht komt. Check eerst even of hij hier niet in zit. Mocht de mail hier ook niet inzitten, stuur dan even een mail naar jewelrybysarina@outlook.com hier ga ik het voor je oplossen.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

 

Als je bestelling al verzonden is, is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Mocht je nog een ander product willen toevoegen, kun je het beste even een mail sturen naar jewelrybysarina@outlook.com hier help ik je graag verder. Dit is alleen kosteloos mogelijk indien het pakketje nog niet is verzonden. 

 

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

 

Neem zo snel mogelijk contact op met jewelrybysarina@outlook.com. Zolang jouw bestelling nog niet is verstuurd passen wij dit graag voor jou aan. Check altijd van te voren goed of jouw ingevoerde adres klopt!

 

 

 

Verzending & Retourneren 

 

 

Wat zijn de verzendkosten?

 

De verzendkosten bedragen 4,-

Het wordt hierbij via DHL verzonden met track & trace. Wij kiezen voor deze optie omdat hierbij de pakketjes nooit tot zelden kwijt worden geraakt. De artikelen worden in een stevig brievenbus doosje verpakt.

Wil je toch liever kiezen voor postzegels? Dat kan op eigen risico. Dit bedraagt 2,42*

Let op! Bij meerdere artikelen kan het zijn dat je automatisch voor DHL moet kiezen. Dit heeft te maken met dat het anders te zwaar is om met postzegels te verzenden. 

 

Vanaf 50,- gratis verzending! 

 

Wil je je artikelen afhalen? Dat kan kosteloos, hierbij mag je ook contant betalen.

Na je bestelling neem ik contact met je op om samen een moment van afhalen te plannen. Hier ontvang je ook het adres. 

 

* De verzending kan langer duren.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen krijg?

 

Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verzonden. Wanneer je bestelling is verzonden heb je het vaak al wel de volgende dag in huis. 

Vanaf het moment dat wij het pakket afleveren bij DHL/PostNL zijn wij niet aansprakelijk voor vertraging en/of wanneer ze het leveren.

 

Kan ik sieraden retourneren?

 

Sieraden, tassen en accessoires mogen geretourneerd worden, met uitzondering van oorbellen ivm hygiëne.

 

Voorwaarden

 

Het geretourneerde artikel mag niet beschadigd zijn. Daarnaast moet retourneren binnen 14 dagen.

Retour aanmelden moet via de mail jewelrybysarina@outlook.com hier ontvang je het retourformulier. Deze moet toegevoegd worden aan je retour. ZONDER RETOURFORMULIER KAN IK DE RETOUR NIET IN BEHANDELING NEMEN. 

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. U moet online bij DHL/PostNL een label aanmaken en op de verzendzak / doos plakken. 

Zodra wij de artikelen in goede staat hebben ontvangen storten wij het bedrag binnen 10 dagen terug op uw rekening. U ontvangt een mail zodra alles is afgehandeld. 

 

Garantie 

Wij raden aan om niet te gaan zwemmen in chloor water met de sieraden. Vaak gaat er van uit dat er met  Stainless steel gezwommen kan worden, maar dit raden wij ten strengste af. Chloor kan de sieraden namelijk erg beschadigen. 

Let op! Heb je een sieraad gekocht waarbij kraaltjes/draad zijn verwerkt. Raden wij aan om deze  ook even af te doen met douchen. Dit zodat je de kraaltjes/draad zo lang mogelijk mooi houd.

 

Wij geven 12 weken garantie op de gekochte sieraden.

Contact 

 

 

Neem gerust contact met ons op doormiddel van dit formulier in te vullen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. 

Onze contact gegevens

Email: jewelrybysarina@outlook.com